SAMODZIELNY REFERENT DS. SYMULACJI
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku to osoba, która:
- przygotowuje sale dydaktyczne do zajęć ze studentami oraz egzaminów;
- diagnozuje usterki i wykonuje podstawowe naprawy trenażerów;
- prowadzi szkolenia z zakresu obsługi sprzętu w salach niskiej wierności;
- zapewnia obsługę techniczną zajęć symulacyjnych, egzaminów, zawodów symulacyjnych oraz eventów organizowanych w jednostce;
- odgrywa rolę pacjenta symulowanego i/lub rodziny pacjenta podczas realizacji prostych scenariuszy;
- wspiera technicznie osoby prowadzące zajęcia dydaktyczne w CSM;
- zgłasza braki sprzętowe oraz prognozuje zużycie sprzętu w trakcie roku akademickiego;
- realizuje zamówienia niewymagające procedury przetargowej za pośrednictwem ProcessPortalu;
- podejmuje działania mających na celu podnoszenie jakości kształcenia z wykorzystaniem symulacji medycznej.
Nasze wymagania:
- wykształcenie średnie ogólne; ,
- co najmniej 1 rok doświadczenia z obszaru nauki medyczne, nauki o zdrowiu,
- bardzo dobra znajomość programów Word, Excel;
- samodzielność i dobra organizacja pracy własnej;
- rzetelność i komunikatywność.
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej organizacji w formie umowy o pracę w pełnym wymiarze z długoterminową perspektywą;
- dofinansowanie do urlopów wypoczynkowych (tzw. „wczasy pod gruszą"), do wypoczynku dla dzieci (obozy/kolonie/półkolonie) oraz do karty sportowej dla Ciebie i rodziny;
- dofinansowanie do zakupu okularów;
- dodatkowe dni wolne;
- elastyczne godziny pracy;
- atrakcyjne warunki ubezpieczenia na życie;
- preferencyjne pożyczki mieszkaniowo-remontowe;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- przyjazne środowisko pracy.
APLIKUJ
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać:
- imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (zgodnie z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.).
- zgodę na przetwarzanie danych osobowych „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego".
Informujemy,
zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), że:
- administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Medyczny w Łodzi, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod numerem telefonu 42 272 52 11 lub za pośrednictwem adresu e-mailowego: iod@umed.lodz.pl;
- podane przeze Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
- zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
- Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego;
- przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi. Ponadto przysługuje Państwu prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
- przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
- w trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz nie buduje się żadnych profili kandydatów;
- Podanie przez Państwa danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.
Zgłoszenie naruszenia prawa – sygnaliści
Odpowiemy tylko na wybrane oferty!
Rekruter: Beata Łanik
Kontakt:
e- mail: beata.lanik@umed.lodz.pl
telefon: 42 272 58 75, 601 24 11 01
Na pewno niepowtarzalnej atmosfery 🙂
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję że:
- 1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź;
- 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod numerem telefonu 42 272 52 11 lub za pośrednictwem adresu mailowego: iod@umed.lodz.pl;
- 3. Podane przeze Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
- 4. Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
- 5. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
- 6. Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego;
- 7. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. 8. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi. Ponadto przysługuje Państwo prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
- 9. Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- 10. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
- 11. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz, że nie buduje się żadnych profili kandydatów;
- 12. Podanie przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.